مقالات

فروش قابل توجه ردمی 12 در هند

شیائومی تا این لحظه سال خوبی در بازار چین سپری می‌کند چراکه جدیدترین مدل پرچم‌دار آن‌ها یعنی مجموعه‌ی شیائومی ۱۴ فروشی بسیار عالی به ثبت رسانده و حتی به افزایش ارزش بازار این شرکت کمک کرده است.

این موفقیت تنها به بازار چین محدود نمی‌شود. مدل‌های Redmi 12 5G و Redmi 12 4G، توانسته‌اند به نقطه‌ی عطفی از فروش در بازار هند دست پیدا کنند و در کمتر از ۱۰۰ روز از زمان عرضه، فروش سه میلیون نسخه‌‌‌‌‌‌ای را به ثبت برسانند.

شیائومی هند این موفقیت را در حساب رسمی X (توئیتر سابق) جشن گرفت و از اعتماد و وفاداری مشتریان خود قدردانی کرد. این دستاورد نشان‌دهنده‌ی نفوذ روزافزون شیائومی در بازار گوشی های هوشمند هند پس از دو سالِ نسبتاً دشوار و نشان‌دهنده‌ی افزایش تقاضا در این بازار برای محصولات 5G با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است.

گوشی Redmi 12 5G دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷۹ اینچی FHD+ LCD با وضوح ۲٬۴۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 عرضه شده که مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

گوشی شیائومی Redmi 12 5G به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت مجهز است که با یک سنسور عمق‌سنج دو مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی تکمیل می‌شود. از مشخصات دیگر آن باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴ نسل ۲، ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۱۸ واتی است که استفاده‌ی طولانی مدت را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *